N-VA Roosdaal kiest nieuw bestuur

Op 18 februari 2019, over deze onderwerpen: Activiteiten - Afdelingswerking

N-VA Roosdaal koos op 18 februari een nieuw bestuur dat de afdeling de komende jaren zal leiden.  Roger De Leeuw werd verkozen tot nieuwe voorzitter. Fabienne Segers stapt opnieuw de politiek in en neemt de functie op van ondervoorzitter.

Verder zal het bestuur bestaan uit negen mandatarissen en veertien bestuursleden. Linda Van den Eede, Kristof Cooreman, Linda Van Huylenbroeck, Wendy Godaert, Annick Borloo,  Jean Timmermans, Peggy Bulterijs, Ingrid Devidts en  Matthias Wijnant maken als mandataris automatisch deel  uit van het nieuwe bestuur.
Johan Billiet, Eddy Cardoen, Jan Daem, Kim De Coen, Claude Geeroms, Anne-Marie Maene, Patricia Pierret, Veerle  Stassijns, Wilfried Van den Eede, Nadia Van den Spiegel,  Marc Van Droogenbroeck, Pieter-Jan Van Os, Patrick  Vanden Brande, Luc Vanhalme zullen de komende drie jaar  de functie opnemen van bestuurslid voor N-VA Roosdaal.
Met deze groep zijn wij klaar om ook de komende jaren op een positieve manier te werken aan een beter Roosdaal voor iedereen.