Jong N-VA Ternat gaat op in jongerendivisie N-VA Pajottenland

Op 7 februari 2015, over deze onderwerpen: Jong N-VA

Jong N-VA Pajottenland is begonnen aan een nieuwe legislatuur, met een nieuw verkozen bestuur. Ook Jong N-VA Ternat heeft zich nu aangesloten.

De Ternatse afdeling zal dus niet meer zelfstandig optreden. De Ternatse afdeling maakte nu deel uit van de overkoepelende groep die ook Lennik, Roosdaal, Liedekerke en Gooik omvat. "Een grotere afdeling met een groter bereik, maar nog steeds met aandacht voor de Ternatse gemeente en haar jeugd", klinkt het. "Vanuit deze afdeling met meer middelen zullen ze meer jongeren kunnen mobiliseren om mee te werken aan een toekomstgericht Jong N-VA-verhaal."

Voorzitter van Jong N-VA Pajottenland is nog steeds Lien De Slagmeulder uit Lennik, die aan haar tweede termijn begint. Verder is Joren Vanden Brande herkozen als secretaris, blijft Kristof Cooreman op post als penningmeester en wordt Dimitri Vandenhende ondervoorzitter van de jongerenafdeling. De overige bestuursleden zijn Berdien Van Den Abeele, Dimitri Vandenhende, Christoph Van Achte, Matthias Cooreman, Goran Van Eeckhoudt en Jasper De Bruyn.