N-VA Roosdaal steunt Music For Life en Bednet!

Op 18 december 2015, over deze onderwerpen: Activiteiten - Afdelingswerking, OCMW - Sociale zaken

Een nieuwe eindejaarsperiode, een nieuwe Music For Life. En ook dit jaar blijft N-VA Roosdaal niet onbetuigd in het hele verhaal. Enkele goeie acties maken dat er dit jaar maar liefst 600 euro gestort wordt voor Bednet.

Kristof Cooreman (Gemeenteraadslid N-VA Roosdaal): “We hebben gekozen om dit jaar Bednet te steunen. Dat is een initiatief dat ervoor zorgt dat langdurig of chronisch zieke kinderen toch onderwijs kunnen volgen, maar dan vanop afstand via de webcam. Voor die kinderen is dat een hele stap vooruit. Zo lopen ze geen leerachterstand op en kunnen ze het contact met hun klasgenoten behouden. Dat nobel doel willen we graag steunen, vandaar dus deze keuze.”

En dus stak en steekt N-VA Roosdaal opnieuw de handen uit de mouwen.

Kristof Cooreman: “We hadden uiteraard net als elk jaar onze quiz, maar dit jaar hebben we ook kaarsjes aangekocht bij N-VA, dat het bedrag zal doorstorten aan Bednet. Nu zondag 20 december zullen we die aan de man brengen op de kerstmarkt van de Roosdaalse sportraad. We willen iedereen dus van harte uitnodigen aan ons standje! Maar we kunnen dus nu al zeggen dat er in naam van N-VA Roosdaal 600 euro zal gestort worden aan Bednet, en dat is meer dan vorig jaar. Elk kind dat ermee geholpen kan worden, is het meer dan waard.”