In Memoriam

26 februari 2015 - Michel Hemmeryckx

Na een ongelijke strijd tegen kanker, overleed Michel Hemmeryckx in het ziekenhuis te Aalst. Hij was voor onze afdeling de rustige praktische vriend, die vele activiteiten in OLV-Lombeek en N-VA Roosdaal mee in goede banen leidde.

"Nadenken, overleggen, luisteren, plannen, doen" waren de kernwoorden van Michels leven. Altijd bereid om te helpen met een benijdenswaardige en genietende glimlach. Michel had nog vele dromen. Hij hoopte op begrip voor de verkeerssituatie in Lombeek, op een intergemeentelijke samenwerking, op langdurende oplossingen, die het merendeel van de bevolking kon smaken.

Hij was een echte democraat, kind van zijn tijd, hart op de tong maar zonder te kwetsen, vurig en alert voor "zijn" Lombeek. Hij kende de Lombekenaren door en door. Hij was één van hen.

Dank zij deze kennis en de juiste organisatorische kwaliteiten kwam Lombeek weer tot leven. Iedereen werd mee betrokken in zijn manier om het sociale weefsel van het dorp levend te houden.

Op naar grotere gemeenten, waar objectiviteit hoog in het vaandel wordt gedragen!

Michel zal tevreden toekijken!

Wij missen hem.

1 april 2014 - Wim Van Belle

Met spijt in het hart meldt N-VA Roosdaal dat bestuurslid Wim Van Belle overleden is op 43-jarige leeftijd. Wim was al enkele jaren gebeten door de politieke microbe en zette zich in voor onze afdeling. Wij zullen hem blijven herinneren als een enthousiast en betrokken persoon.

Het bestuur wenst de familie van Wim veel sterkte met dit groot verlies.